Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Language of Advertising
Chromý, Pavel ; Zmrzlá, Petra (oponent) ; Rujbrová, Šárka (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the analysis of the language of advertising from the linguistic point of view and further specifies linguistic means that occur in contemporary advertising. The thesis summarises knowledge about linguistic means used in advertising for both printed and online versions.
Apely v reklamních textech
Wolfová, Michaela ; Janovec, Ladislav (vedoucí práce) ; Holanová, Radka (oponent)
Apely v reklamních textech Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat apely v reklamních sděleních. Analyzují se texty tištěných, televizních a internetových reklam. Práce je zaměřena na zkoumání způsobů, jakými reklamy apelují na recipienta a o které společenské hodnoty se při tom opírají. V práci se uplatňuje metoda stylistické a obsahové analýzy.
Výzkum pro tvorbu identity značky Fit&Body
Hladišová, Michaela ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název práce: Výzkum pro tvorbu identity značky Fit&Body Cíle práce: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření finální podoby značky pro studio nabízející masáže a cvičení a její odlišení od konkurence. Dílčími úkoly k dosažení hlavního cíle jsou analýza značek konkurence, analýza značky Fit&Body, rozhovory s klienty studia a s odborníky a následná na implementace poznatků do značky na základě výzkumu. Metody: Pro dosažení cíle práce byly použity tyto metody:  analýza značek konkurence,  analýza vytvořené značky Fit&Body,  individuální hloubkový rozhovor. Výsledky: Na základě výsledků rozhovorů s klienty a odborníky došlo ke změně některých prvků značky. Zachován zůstal název Fit&Body spolu se stejným fontem. Úplně byl nahrazen původní slogan "Aby záda nebolela." novým sloganem "Pro zdravá záda.". Logo byl změněno pouze částečně. Původní styl loga zůstal zachován, odstraněn byl červený lístek s nápisem "krása" a nápisy ve žlutém a zeleném lístku byly nahrazeny slovem "cvičení" a "masáže". Nová podoba značky tak přímo odkazuje na nabízené služby a zaměření na záda, což původní verze neměla. Klíčová slova: identita značky, logo, slogan, název, barvy, typografie, rozhovor
Válečný plakát a propaganda v období II. světové války
Studený, Dominik ; Řehořová, Irena (vedoucí práce) ; Gvoždiak, Vít (oponent)
Diplomová práce se bude zabývat sémiotikou válečného plakátu v období II. světové války. Analyzuje stěžejní rétorické a vizuální motivy jednotlivých sdělení s ohledem na jejich zasazení v daném ideologickém kontextu. Na tomto základě porovná specifická schémata válečného plakátu Sovětského svazu, Spojeného království, Spojených států amerických a nacistického Německa. Součástí budou i vybrané příklady Československého plakátu.
Význam motivu lva v historii a současnosti - sémiotická analýza
Řezáčová, Veronika ; Šafaříková, Radana (vedoucí práce) ; Svoboda, Aleš (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám symbolikou vyobrazování lva v současném marketingu. Má práce vychází z přesvědčení, že zvířata hrála od počátku věků významnou roli v historii lidstva. Z toho důvodu předpokládám, že zvířecí symbolika je pro člověka na základě této zkušenosti velice snadno dekódovatelná. V práci nejdříve definuji vztah sémiotiky a marketingu, poté zmiňuji několik typů pretextů, přičemž zastávám názor, že právě na základě a ve shodě se symbolikou lva v těchto primárních textech je vyobrazování lva a jeho význam shodně chápán i v současném marketingu. V rámci zkoumání "lví" symboliky využívám terminologii některých významných autorů a teoretiků sémiotiky - především úrovní denotace a konotace Rolanda Barthese a dále rozlišení znaku na ikonu, index a symbol podle Charlese Sanderse Peirce. Uplatňuji také teorii vizuálních rétorických figur. Práci zakončuji jednoduchým dotazníkovým šetřením, které má doplnit a potvrdit mé předpoklady o chápání vyobrazování lva v marketingu - tedy že lev vystupuje zpravidla jako vlastenecký symbol, za druhé jako ochránce a do třetice jako silné, bojovné zvíře.
Apely v reklamních textech
Wolfová, Michaela ; Janovec, Ladislav (vedoucí práce) ; Holanová, Radka (oponent)
Apely v reklamních textech Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat apely v reklamních sděleních. Analyzují se texty tištěných, televizních a internetových reklam. Práce je zaměřena na zkoumání způsobů, jakými reklamy apelují na recipienta a o které společenské hodnoty se při tom opírají. V práci se uplatňuje metoda stylistické a obsahové analýzy.
The Language of Advertising
Chromý, Pavel ; Zmrzlá, Petra (oponent) ; Rujbrová, Šárka (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the analysis of the language of advertising from the linguistic point of view and further specifies linguistic means that occur in contemporary advertising. The thesis summarises knowledge about linguistic means used in advertising for both printed and online versions.
Mediální výchova v hodinách anglického jazyka
SERVÍTOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití mediální výchovy v hodinách anglického jazyka. Teoretická část nejdříve obecně představuje média, dále mediální výchovu a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia (RVP G). Další část mapuje využívání mediální výchovy v ostatních předmětech, přibližuje metodiku a některé dostupné metodické příručky. Zaměřuje se také na reklamu a její hlavní charakteristiky. Praktická část nás seznamuje s projektem mediální výchovy určeným pro integraci do hodin anglického jazyka. Nese název Advertisement and Slogan a je vypracován pro využití ve třech vyučovacích hodinách. V této části jsou v rámci projektu detailně popsány struktura, cíle a metody jednotlivých hodin, přípravy na hodiny a samotný průběh. Závěrečná část je věnována hodnocení studentů a učitele.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.